A tragedy. The story of a pregnant woman. The identity of the child’s father is unimportant. The main thing is for the group to keep together. The young woman lives with two men in a run-down part of Kiev in a house due for demolition. After a police raid the woman winds up in hospital where she gives birth to her child prematurely.