Buller attends a special school, and this is one reason why he can’t defend Anton whenever the older boys from higher classes decide to give him a hard time. But even if Buller were around he wouldn’t be much help because he always gets so nervous and jittery. Moreover, any number of therapies to which his and Anton’s desperate, overstretched single mother has schlepped Buller haven’t seemed to change a thing.