Drona is nine years old and autistic. We get to know the boy from the point of view of his 12-year-old brother, Arjun, who comments on images of Drona’s daily life. Two years ago, Drona was diagnosed as having a particular form of autism. He is very fond of Amsterdam’s bus route number 192 and dreams of one day steering this bus himself. Arjun tells us that Drona has memorised the entire Amsterdam bus network. And this makes Arjun very proud of his little brother.