Twigson is funny. He is animated. And Twigson is Junior’s faithful companion on all his adventures.
Mother and father are worried about how they are going to pay the bills; the roof is collapsing, and Junior even falls through it. It’s not always easy. Luckily, Junior and Twigson are able find solutions for almost everything. To earn some extra cash you can for example bring back the same bottles twice and claim the deposit for them a second time.
Sometimes even a little twig can make all the difference, as this story about an unusual friendship portrays.