Hanesh is frightened to discover that he has special powers. Unsure as to whether he should embrace his special abilities and afraid of the unknown forces inside his body, he begins to isolate himself from the world around him. When he is derided by his sister and harassed at school, his mother decides to arrange a visit to Uncle Vinod. But this confuses Hanesh even more.