He is a feisty lineman in the school’s football team. Utterly dejected after losing an important game, he rattles home on his moped, but the ramshackle old bike soon gives up the ghost. The machine breaks down by a dilapidated sugar factory. Suddenly, a girl appears, and tries to comfort him. But the boy doesn’t want to be comforted.