Adrián and Andrea have been connected since birth. A strange optical disability means that they see the world in an incomplete but complementary fashion. Both know of the existence of the other because they are treated by the same ophthalmologist, Sophie. For this reason, for as long as they can remember, they have known that somewhere, there is “another half”.