The small Apulian town of Adelfia celebrates the Feast of St. Tryphon for three days during which the townspeople venerate the saint with fireworks and music. Every sound finds its analogy in an explosion of colours. The difference between night and day merges at an increasing pace during this period of ecstatic celebration.