The transformation of a 'Transformer' – Shia La Boeuf plays a naïve average joe and hopeless romantic pitted against a bunch of ruthless gangsters in order to save his life and his love. A fast-paced, upbeat feature debut which toys laconically with many American cliché of Europe’s Wild East.