After the catastrophe in Fukushima, a new Japanese word came into being: Genpatsu-Rikon, a word pieced-together from the characters for “atom” and “divorce”. In 2011, documentary filmmaker Christian Bau travels to the east coast of Japan to investigate this newly coined word. What did the filmmaker see? “I saw everything.” -"You didn’t see anything, nothing at all!”