Tom is a lonely young boy who lives in a small town in New South Wales. One day, the local second-hand dealer steals his bike and Tom is powerless to prevent it. But then, when he comes across the second-hand dealer's dog, he has an idea. What if he were to kidnap the dog and hide it in a secret place? Would this help him get his bike back?