In dreams, anything is possible: even flying to faraway continents and playing with wild animals and fabulous creatures. When real films and cartoon films are brilliantly combined – and when the animation artists have splendid ideas and quickly realise them. A boy from Moscow falls asleep after a visit to a zoo, and dreams that he is in the company of exotic animals in faraway countries. When he awakens to harsh reality, he finds himself in his barren room in Moscow.