The Berlin Wall has run through West Berlin’s Bernauer street since 1961. The bricked up facades on the other side of the street are in the East. A tenant who has lived here for 28 years talks about her daily impressions. The camera captures East German police and guard dogs on patrol and – on the West side – tourists gawking at the Wall.