It’s 7 am Monday morning and, to be on the safe side, three alarm clocks go off one after the other. Still, the young man (Werner Enke) doesn’t get up until the young woman (May Spils) asks the postman to punch him. As she demands additional accommodations from him, the late riser is only interested in performing in the bathtub, as he trains for the “world championships of pulling faces” and turns the tub into a swimming lane.