Sara and her mother are out at a funfair. Sara’s mother starts chatting to another woman and Sara begins to get terribly bored. Thankfully, two giraffes appear; they take Sara along with them to the fairground where they have a great time riding the carousel and the roller-coaster. And what do you know, Sara even gets back to her mother before she’s finished her conversation.