The Beezes are friendly feathered creatures living in the steppe. Representing the link between primates and birds in the evolutionary chain. No sooner has summer arrived than the Beezes start gaining an appetite for cherries. However, the cherries grow so high up in trees that they have trouble reaching them. Trying to pluck their favourite fruit from the branches is a noisy affair and their exertions are accompanied by all kinds of squawking and attempts to fly.