What Todd thinks is an audition is actually a snuff film. And then he finds out they’re not going to give him the part… Dennis Heaton: “A recurring theme in my work is the fusion of horror and comedy. Horror depicts a threat to a society while comedy depicts a threat to an individual. In horror, the threat is catastrophic, in comedy it is often no greater than social embarrassment.”