In her debut feature film, Laura Bispuri accompanies a young woman on a difficult and painful odyssey, away from the old-fashioned world of the mountains and into the modern life of the city. The film relays the story of a woman who rediscovers her sexuality and draws on allegorical images to allude to the ambivalences in Hana's emotional life. This empathic study makes do with little dialogue, instead relying on glances, gestures and a protagonist who faces up to her own inconsistencies.