Anne is feeling uncomfortable in her skin. She's spending the holidays at her friend, the self-confident Julia's summer house and she can't help noticing how the boys give Julia the eye every day. Anne feels shut out from the world behind the garden shed where boys and girls meet for a bit of snogging. When Anne falls in love too, Julia parades her experience and really belittles her. At moments like these Anne could strangle her friend.