Its the 1974 World Cup. After beating Zaire 2:0 and a triumphant score of 0:0 in the match against Brazil, the Scottish team have only Yugoslavia to beat in order to get into the next round. However, not all Scots are sitting around, eyes glued to the telly. Thirteen-year-old Stephen, for example, would much rather go and see a concert with the glam-rock band Slade than stare at the goggle-box with his beer-drinking Dad.