One of those present at Severos funeral is Rai, Severos son and heir, who works in town as a hairdresser. Val and her father are the first to offer Rai their condolences. For the two young people its love at first sight mind you, Rai has no idea that Val just happens to be the daughter of the man clearly responsible for his fathers death . . .