Eleven-year-old Frankie Dollar is the leader of the Djarn Djarns, a group that performs traditional Aboriginal dances. Theres always plenty going on at the cultural centre where the dancers often perform and they seem to be very much in demand on this particular day. But Frankies really in the doldrums because one year ago to the day, his father died. Now he needs his friends more than ever.