Odin has just finished creating the world and wants to get rid of the giants. But then, when his son Balder starts having nightmares, he begins to realise that the world he has created is by no means perfect. ODIN’S EYE is about reincarnation and dying, life and death. Maria Mac Dalland’s film combines both animated and live action sequences.