A tiny village in Yorkshire sometime in the 1960s. Tommy has never met his begetter and believes that God is his father. And if God is his father, Tommy must be Jesus. But Tommy’s claim soon leads to a great number of questions that he finds impossible to answer. Then Tommy introduces his mother to the new parish priest and, suddenly, all their questions are answered.