A day like any other in the Parisian metro or maybe not? A young man sits quietly reading his book. A young woman is seated next to him. They have nothing in common, nor do they know each other in the slightest. In spite of this, something quiet unexpected occurs between them. In full view of all the other passengers. And yet, none of the other travellers seem to notice.