How to come close to the picture on a porcelain plate that exerted a strange fascination for one as child? Director Veialu Aila-Unsworth’s film is based on a scene depicted on a plate she used to eat off as a child at her grandmother’s house – an image that has remained with her all her life. At the film’s centre is Koong-se, the beautiful daughter of a Chinese mandarin.