A girl is having trouble falling asleep. Her parents are arguing loudly and there’s a strange crack in the ceiling. Everything is topsy-turvy. The girl leaves the apartment and climbs onto a bus full of children. The next day, everything is back to normal again. Was last night on the bus just a dream?