A story revolving around three main characters. The same story is told from each character's perspective: there's a boy who demolishes cars, his single mother who dresses up for the opposite sex in an act of desperation, and a great lump of a man who is brusquely rejected by the one he adores. With a painstaking eye for detail, the director has created an ingenious chainreaction of events, full of Dutch humour.