How can a young Turkish director bring home to his old-fashioned mother the significance of the great names in cinema history? It's not a bad idea to start by teaching her how to pronounce their names: "Rainer", "Werner". "Fassbinder". "Jean", "Luc", "Godard" ... Before long, however, it's his mother who turns out to be the real film buff in this clever little three-act film ...