A fairy-tale about two brothers and a magical millstone, given to the poor by the devil himself. No sooner does the enchanted stone begin to have an effect on the lives of the poor villagers and the equally poor younger brother, than the rich older brother becomes envious. Along the way, we discover how jealousy and greed made the sea salty.