A modern fairy-tale set in southern Bohemia in the 1920s about three sisters who are married to three brothers. One day, the sisters find a ring and decide to have a contest: the one who manages to make the biggest fool of her husband, will keep the ring. The three sisters demonstrate astonishing ingenuity in their bid to win the competition.