A shy schoolgirl pays a visit to the school toilet that turns into an expedition into unknown territory when she is suddenly addressed by a voice coming from the next door cubicle. The question now is: is this a friend or a foe? What the girl doesn’t know is that her horror trip in fact marks the beginning of an unexpected friendship.