Li Ahh and Li Ohm grow up motherless. Their father Sui is a workaholic who spends most of his time mending broken mannequins. His two sons are the only legacy left by the woman he loved, or still loves. But he feels estranges from the boys. While he shuts himself out from the world, the brothers grow up with all the freedom of neglected children. They roam the streets, get into fights and other trouble in school. Along the way, they adopt a stray puppy, which becomes the most important thing in their lives. When the puppy is sent away for being a nuisance, the boys are devastated. Sui is very much affected by his boys’ strong emotional attachment to the puppy. For the very first time in ages, he realises that he is still able to love and he's going to do something about it before it’s too late.the fluent passage between film festival and exhibition.