Lea is desperately searching for stability, a warm relationship and a reason for living. But she is floundering. Her life is meaningless, restless and aggressive. A brief encounter with Lukas develops into a closer relationship that takes her on a journey to a forgotten place, where the couple try to find out who they are, and recall a long-lost time.