An absurd comedy about an alcoholic in Georgia who is obliged to sell everything he owns bit by bit in order to pay his rent. The time comes when he has to part with his beloved fridge. The afternoon ends in an orgy – and a view of “Eva’s Vagina”. An attempt to portray in cinematic terms the harsh realities of life in an ex-Soviet country.