Luis pays a visit to his father in the mountains. He has not seen him for several years. When he arrives at the remote holiday home he is more than surprised to encounter his father’s new family – about whom his father made no mention. Torn between his desire to be with his father and his anger and frustration over his father’s new-found happiness, Luis tries to provoke his father and break down his reserve.