The bags are packed, hats have been found and now they’re off on their journey. A grandma, her daughter and her grandchild are flying to Gran Canaria for the weekend. The granddaughter films her grandmother, whilst her mother takes her mother by the arm, and Gran makes comments about life in a foreign country.