An afternoon at school; it’s time for independent activities and two boys scan the table of books in front of them to see what’s on offer. Then one of the boys starts spitting at the other. The other boy reciprocates, getting in to it. The more they spit, the more they enjoy themselves. But then the teacher arrives on the scene and things take a dramatic turn.