The longer the siege lasts, the more the psychological pressure mounts. Roles begin to blur and a huge rift between generations and cultures makes itself apparent. The neighbourhood revels in all the attention that this neglected part of the city is being afforded. But the situation is barely under control and the mood of the people towards the police and the journalists hanging around everywhere becomes increasingly aggressive. There is only one way that François and the kidnappers can get out: if they succeed in instigating a riot they might just be able to escape. But the three men are stuck on the seventh floor.