A portrait of a young woman who can’t find stability in her life. Lena’s relationship has turned into a power struggle; for her, love is all about bargaining, rivalry and transgression. The film’s fragmentary narrative reflects the protagonist’s state of mind, and the natural beauty of the idyllic small east German town of Brandenburg provides a stark contrast to Lena’s dark inner struggle.