An animated film about the rich and varied life on the coast; its continual ebb and flow, and the area where the water level is constantly changing. The place that was dry just a moment ago is wet the next. Fantastic creatures react to this constant flux: mumbling fish wander towards the water, trunked creatures dig for krill, and amphibians struggle against the tide.