Multimedia artist Jankowski travels to Korea at the invitation of the Nam June Paik Museum. This is where he sees Nam June Paik’s studio for the first time. Shortly before he died, Paik had sold his untidy studio as an installation. After his death, the entire studio was shipped back from New York to Seoul and faithfully reconstructed in the heart of the museum. Jankowski decides to clean up the chaos. He hires a professional cleaning firm called ‘Beautiful Cleaning’ which promises to put everything in order.