Taking pot shots with an air rifle at a snail on the railway tracks isn’t really very funny. Dennis does laugh though, just the once. Being a teenager in a small town in Brandenburg isn’t easy. Somehow he’s always so serious and wound up, like a tight coil. His only friend is his big brother. When his older sibling is injured by another boy, Dennis is bent on revenge. It’s too bad that his opponent is a wrestling champ. Director Jan Soldat’s hotly debated short film GELIEBT took part in the Berlinale’s Short Film Competition in 2010.