It’s just a kiss. No big deal. Tom has never kissed anyone before though. His best friend convinces him to practise, at least once, with his girlfriend. The first attempt doesn’t work, because they can’t stop laughing. The second time is better: very tenderly, their lips touch. They laugh again, but this time, the laughter is a little more self-conscious. At the party the next day, Tom has eyes for no-one else.