Early one morning, Kati turns up to collect her sister from a club, only to see her shot down before her very eyes by a crazed gunman. Kati feels partly responsible for her sister’s death. Had she not arrived late, her sister would still be alive. A bouncer at the club also blames himself for not reacting properly. Perhaps the encounter offers the two a chance to overcome the trauma. A short film about helplessness.