Ruby lives with her father on a remote scrapyard where she helps him out. She is different from other teenagers, a dreamer who doesn’t speak a word. She often has nose bleeds and then her eyes narrow. Her father never wants her to leave the yard. But then a couple of thugs turn up and Ruby shows what she’s made of, demonstrating powers that unnerve even herself.