When she’s outside, Hannah plays with her friends, laughs and is cheerful. But at home she has nobody she can talk to because her mother is always busy washing up, ironing and cleaning. And so when it’s dark, Hannah talks to the moon. Until one day the moon doesn’t appear in the sky. Hannah has an idea and leaves the house in search of the moon. But it’s cold outside, and gloomy. A tenderly drawn, endearing animation in which words are turned into images.