Nine-year-old Rosa is fed up of being the middle of three sisters. Anna, the oldest, simply sees her as the little one. Moreover, she envies Anna her role of big sister to the youngest, Helena. For the moment Rosa only expresses her frustration when playing with her dolls. But when the other two decide to play hairdresser and ask to do Rosa's hair, she hatches a clever plot. She intends to change the pecking order by means of a daring test of courage. Rosa's inner voice leads us through this film which delineates a masterful coup.