Dreamy Vy Mai doesn't want to go to school any more. The boys always tease her and she hates it. She'd much rather help out her dad, at least for today. He uses his truck to drive the people who live in this rural Vietnamese region to work. Reluctantly, her father agrees to take Vy Mai along, and she proudly collects the passengers' fares. But work is no picnic: life can be hard and people mean. When she discovers the clandestine business in which her father is involved, it is a big shock.