Poor Jacob. A Cold War reigns between his parents. Their divorce battle even affects the way he dresses. When he goes from his Mum's to his Dad's, he's not allowed to wear anything good because it might get lost. And his Dad pointedly doesn't give a damn what his son wears. Jacob's daily changing clothes become a parade of absurdity. Soon, he's had enough. He uses his very own methods to make his parents talk to each other again.